Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Adaptační klub Sluníčko - lekce 4 - 15:00
28
Taneční škola Carmen – 14. lekce
29
Angličtina s úsměvem - 15. lekce
30
Dětský maškarní karneval s myškou Klárkou a veverkou Terkou
Badatel - 8. lekce
31 1 2
3
Klub Sluníčko - Důležitá informace
4 5 6 7 8 9
10
Adaptační klub Sluníčko - lekce 5 - 15:00
11
Taneční škola Carmen – 15. lekce
KHS - edukační program pro předškoláky - Zdravá výživa a pohyb - 9:00
12
Angličtina s úsměvem - 16. lekce
13
Badatel - 9. lekce
14 15 16
17
Adaptační klub Sluníčko - lekce 6 - 15:00
18
Taneční škola Carmen – 16. lekce
19
Angličtina s úsměvem - 17. lekce
20
Barvička 8. lekce
21 22 23
24
Divadlo Štenberk - Boudo budko, Budulínek a Máša a medvědi - 10:30
Adaptační klub Sluníčko - lekce 7 - 15:00
25
Taneční škola Carmen – 17. lekce
Schůzka s rodiči předškoláků s ředitelkou a učitelkou ze ZŠ
26
Angličtina s úsměvem - 18. lekce
27
Badatel - 10. lekce
28 1 2
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Naše třídy > Berušky

Berušky

Tato třída se nachází v nové přístavbě mateřské školy nad společenským sálem. Třída Berušek je koncipována pro přijímání nejmladších dětí od věku 2 let. Jsou zde tedy zařazovány zpravidla děti ve věku 2 -3 roky.

Třída je prostorná a dostatečně prosvětlená velkými okny, u kterých mohou děti odpočívat a pozorovat venkovní dění i krajinu a také světlíkem ve stropě, který dodává místnosti přísun přirozeného denního světla. Třída je doplněna prostornou dětskou šatnou a umývárnou. Vzhledem k možnosti přijímání nejmladších dětí jsou prostory umývárny a dětské šatny vybaveny přebalovacími pulty s dostatkem úložných polic pro specifické hygienické potřeby dvouletých dětí.

Cílem výchovy a vzdělávání dvouletých dětí je zejména zajištění bezpečnostních, hygienických, psychosociálních, věcných (materiálních) a personálních podmínek, životosprávy včetně stravování, organizace vzdělávání, obsahu vzdělávání a spolupráce s rodiči. Třída Berušek nabízí všem dětem jak dostatečný prostor pro volné hry a rozmanité aktivity, tak i pro častější odpočinek během dne. Dětem je poskytován dostatek času na veškeré činnosti. Také doba na stravování a odpočinek jsou zohledněny. V adaptačním režimu je důležitá provázanost režimu mateřské školy s režimem v rodině. Proto se snažíme aktivně budovat vztahy a spolupráci s rodinou dítěte směřující k jednotnému působení na dítě. Děti se nejvíce učí nápodobou, situačním učením, často vyžadují opakování činností, potřebují pravidelné rituály. Zpravidla se děti mladší tří let nedokážou delší dobu soustředit, pozornost udrží jen velmi krátkou dobu. Tomu přizpůsobujeme také činnosti, průběžně je střídáme, snažíme se sladit spontánní s řízenými. Největší prostor je ponechán volné hře a pohybovým aktivitám. Našim cílem je, aby se děti cítily v prostředí mateřské školy dobře, spokojeně, jistě a bezpečně. Proto nejmladším dětem umožňujeme, aby si z domu přinesly svou oblíbenou hračku, která jim zajistí pocit bezpečí a jistoty.

 

BERUŠKY1.jpg

 

berušky2.jpg

 

berušky3.jpg